Til kassen
Totalt: 0,-

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
Til kassen
Total: 0,-
Alltid lav pris | Privat / Proff-markedet | Sender hele landet

Salgsbetingelser

Vilkår og Betingelser

Kpn.no Kjøpesenter på nett består i dag av AggregatekspertenTreningsmesteren, og Varmeeksperten 

Bestilling

Hos Kpn.no Kjøpesenter på nett kan du bestille varer direkte fra vår nettbutikk. Du kan også sende e-post eller ringe inn din bestilling:

E-post: kundeservice@kpn.no Her mottar du svar senest innen 48 timer. 
Tlf: 40004474.

Kundesenteret holder åpent:
Hverdager: 10-16
Lør / Søn   Stengt

Vi har ingen minimumsbeløp ved bestilling. Vi reserverer oss mot å være utsolgt og forbeholder oss retten til løpende å gjøre produktendringer og forbedringer. Skulle noen av varene du har bestilt være utsolgt, så legger vi kanskje ved en likeverdig erstatningsvare i stedet. Om du ikke skulle være fornøyd med erstatningsvaren, så har du full returrett og får pengene dine tilbake for varen.

Vi forbeholder oss retten til å restnotere eller annullere bestillinger på varer som er tom på lager. Dersom varen beregnes å komme inn på lager innen rimelig tid og varens pris overstiger kr 100,–, restnoterer vi varen og leverer den til deg så snart den er på lager igjen. Om varen restnoteres, så har du rett til å avbestille.

For å handle i vår nettbutikk må du ha fylt 18 år, eller ha godkjennelse fra foresatt (foresatt kan sende godkjenning til kundeservice@kpn.no)

Kundeservice og tilgjengelighet

Ta kontakt med kundesenteret vårt:
Telefon: +47 40004474
E-post: kundeservice@kpn.no


Kundesenterets åpningstider:
Mandag - Fredag 10.00-16.00 
Lørdag / Søndag   Stengt

Vår postadresse:

Kpn.no Kjøpesenter på nett

Nesbruveien 75

1394 Nesbru

 

Priser

For produkter som inngår i ulike kampanjer så gjelder prisene i aktuell kampanjeperiode. På reservedeler, tilbehør og et begrenset antall produkter så kan prisene endres oftere grunnet endrede innkjøpspriser og/eller andre endringer utenfor Kpn.no`s kontroll. Prisene er i norske kroner og inkluderer MVA (for tiden 25%).

Vi reserverer oss for prisfeil og prisendringer grunnet endret MVA, unormalt store forandringer i valutaen eller innkjøpsprisene. Ved åpenbart feilaktig prissatte varer forbeholder Kpn.no seg retten til å annullere ordren.

Betaling

Når du handler på kpn.no er det European Retail Group AS som håndterer betalingen. Ved spørsmål om betaling kan du kontakte Kpn`s kundesenter på 40004474.

Alle priser er inkludert merverdiavgift. Ordreoversikten vil inkludere alle utgifter forbundet med varen som utgifter til porto, frakt, emballasje m.m.

Som betalingsmiddel kan du velge blant de betalingsmetoder vi tilbyr i kjøpsprosessen. For å minimere risikoen for uautorisert adgang blir dine betalingskortopplysninger kryptert. Når vi har mottatt din bestilling, foretar vi en reservasjon på ditt betalingsmiddel for å sikre at det finnes tilstrekkelig midler til å dekke kjøpesummen og fullføre transaksjonen. Hvis reservasjon ikke kan foretas, forbeholder vi oss retten til å kansellere bestillingen. Du vil motta informasjon om slik eventuell kansellering.

Hvis du bruker betalingskort, Klarna-faktura eller direktebank som betalingsmetode, blir du belastet når vi bekrefter din ordre og levering er iverksatt hos oss. Dette gjelder også ved forhåndsbestilling av produkter som blir tilgjengelig fram i tid eller har en ubekreftet leveringsdato.

Om du velger faktura vil denne sendes pr. e-post fra Klarna innen 24t etter gjennomført kjøp, og med forfallsdato som angitt under kjøpsprosessen. Ingen ekstra avgifter tilkommer ved kjøp mot faktura. Vær oppmerksom på at du alltid må oppgi fullstendig personnummer for kjøp med Klarna Faktura. Klarna vil gjøre en vurdering for å avgjøre om du får handle for det valgte beløpet. I denne vurderingen, ser Klarna i hovedsak på tre ting: din tidligere betalingshistorikk hos dem, hvor mye du ønsker å handle og ekstern informasjon som Klarna henter fra et kredittopplysningsbyrå (gjenpartsbrev sendes ved innhenting av informasjon fra kredittopplysningsbyrå). Det er altså en kombinasjon av flere forskjellige faktorer som avgjør om kjøpet går igjennom. Skulle kjøpet ikke gå igjennom med faktura kan du gjennomføre bestillingen med et annet betalingsmiddel vi tilbyr. Om du har spørsmål om vurderingen, ber vi deg kontakte Klarna på 21 01 89 91 man-fre mellom 08.00-17.00.

 

Bedrift 

Vi tilbyr også faktura som betalingsmetode for våre bedriftskunder. Dette kan gjøres i handlekurven ved valg av bedrift som betalingsmåte.

 

Sikker handel

For at du skal være helt trygg når du handler hos oss, behandles all person- og kredittkortinformasjon kryptert med SSL (Secure Socket Layer). Det betyr at informasjonen sendes via en helt sikker forbindelse, slik at ingen uvedkommende kan se dine kortopplysninger.

Leveringstider, transport og fraktkostnader

Se produkttypene under for hvilken transportør som benyttes.

Transportmåter
All frakt skjer med BringPostNordSchenkerTNT eller DHL

Besøk Mypacks hjemmeside, www.mypack.no, for eksakte leveringstider eller om du vil spore din pakke. Eller www.posten.no, om pakken blir levert med Bring. Pakkene kan spores så fort de har ankommet nærmeste terminal.

NB! Har du valgt hjemlevering  leveres forsendelsen utenfor mottakers bostedsadresse på bakkeplan. Dvs at det bæres IKKE opp i etasjer eller innenfor ytterdør. 

 

 

Kpn.no Kjøpsenter på nett sender ikke varer utenfor landets grenser (inkludert Svalbard og Jan Mayen)

Se produkttypene under for hvilken transportør som benyttes.

Til utleveringssted: Postpakke

Leveringen skjer til ditt valgte utleveringssted som er tilknyttet til pakken og du kommer til å varsles (via SMS eller brev) når pakken har ankommet. Normalt leveres din pakke til ditt utleveringssted innen 4–7 arbeidsdager. Under høysesong/kampanjeperioder kan leveringstiden bli noe lengre pga. stor ordreinngang.

Produkter og bestillinger opp til 35kg kan sendes med Bring som «Pakke På Døren». Pakke På Døren leveres normalt til mottagende privatpersons dør (husstand) mellom klokken 17.00 og 21.00 alle hverdager. Tiden for leveranse er en avtale mellom transportør og kunde.

Dette produktet er kun tilgjengelig i sentrale områder/byer. For dekningsområde, se Brings nettsider (www.posten.no)

Dersom du har valgt dette leveringsalternativet og du bor utenfor dekningsområdet vil pakken leveres som normal postpakke til nærmeste postkontor. Normalt leveres din pakke innen 4–7 arbeidsdager. I høysesong/kampanjeperioder kan leveringstiden bli noe lenger grunnet stor ordreinngang. Leveringen varsles per telefon (maksimalt tre ganger).

Dersom ingen er hjemme ved levering, leveres pakken til nærmeste postkontor og man mottar hentelapp i posten.

Stykkgods og store partier

Veier et enkelt produkt mer enn 35kg leverer Bring/PostNord, med visse unntak, varene hjem til din gateadresse eller din tomtegrense med pallett uten ekstra kostnad.

I tjenesten inngår ett leveringsforsøk til mottakeren om mottakeren er en bedrift. Er mottakeren en privatperson skjer forhåndsmelding og levering til gateplan eller tomtegrense. Leveringen vil skje til avtalt tid på dagtid. Tiden for leveranse er en avtale mellom transportør og kunde.

Om mottakeren ikke er til stede leveres hentemelding for godset og finnes å hente på nærmeste terminal opp til 14 dager etter ankomstdagen. Mottakeren kan på forespørsel få godset utkjørt igjen.

Bedriftspakke: Bedriftspakke «dør-til-dør»

Levering skjer med Bring Parcels og normal leveringstid er 4–7 arbeidsdager.

NB. Til visse områder er leveringstiden lenger, sjekk Brings nettsider for mer informasjon (www.bring.no).

Tenk på å registrere din bestilling slik at Bring oppfatter deg som en bedrift. Mottakeren må ha et firmanavn og leveringsadressen må være en gateadresse. Bedriftspakker leveres ikke til postbokser eller til privatpersoner(s) adresser. Pallelast leveres på gateplan på kai eller lasterampe.

Klager på produkt, betaling eller frakt

Alle klager sendes skriftelig til vår kundeservice til kundeservice@aggregateksperten.no

Ikke mottatt levering eller u-utløst pakke

Ved ikke mottatt levering eller u-utløst pakke returneres din pakke til Kpn.no. Kpn.no forbeholder seg retten til å belaste kostnaden (opp til kr 2000,–) for en slik retur.

Angrerett og åpent kjøp

Ved spørsmål om angrerett, bes du kontakte vårt kundesenter per e-post til kundeservice@kpn.no, eller på telefon 40004474

I henhold til angrerettloven (Lov om opplysningsplikt og angrerett ved fjernsalg og salg utenom faste forretningslokaler av 2014 nr. 27) har du som forbruker rett til å angre ditt kjøp innen 14 dager etter at du mottok varene.. Dersom du vil benytte deg av angreretten, må du gi selger beskjed så snart som mulig og senest innen den dagen fristen går ut. 

Varens pris refunderes ved mottak i uskadet og ubrukt tilstand til vårt lager. 

Fraktkostnaden vil ikke bli refundert.

Undersøkelse av varen og returen

Angreretten skal gi deg mulighet til å undersøke varen forsiktig før du bestemmer om du vil beholde varen. Det kan bli nødvendig å åpne deler av innpakningen for å undersøke varens art, egenskaper og funksjon. Retten til å undersøke varen er begrenset og kan sammenlignes med den undersøkelsen du kan foreta hvis du kjøper varer i en butikk.
Dersom din bruk og undersøkelsen av varen går utover hva som er forsvarlig og nødvendig, er det mulig at du må betale kompensasjon til oss for at varen har mistet verdi. Du mister imidlertid ikke angreretten selv om du har gått utover undersøkelsesretten, eller begynt å bruke varen på vanlig måte så lenge du angrer innen angrefristen.
Du må selv bære kostnadene ved returen og du har ansvaret for at varen blir returnert med forsvarlig innpakning og emballasje. Du kan bli holdt ansvarlig for skade på varen ved uforsiktig eller uforsvarlig retur. Send gjerne varen i originalforpakning godt emballert. Det anbefales at du sender varen i retur med et registrert pakkeprodukt fra Posten i og med at du har bevisbyrden for at varen er sendt i retur.
Retur som sendes i oppkrav hentes ikke ut av oss. 
Husk å legge ved kjøpsbevis eller annen dokumentasjon på at varen er kjøpt hos oss. Oppgi også navn og adresse samt kontonummer for eventuell tilbakebetaling.

Send returen til:

Kpn.no Kjøpesenter på nett

Nesbruveien 75

1394 Nesbru

Dersom varen returneres som følge av en berettiget reklamasjon så dekker vi dine fraktkostnader. Kontakt oss ved reklamasjoner og vi sender deg en ferdig frankert pakkelapp.
Dersom varen veier mer enn 35 kg eller overstiger andre av Postens maksimumsmål, så ta kontakt med vårt kundesenter for nærmere instruksjoner.

 Tilbakebetaling
Dersom du skal motta penger igjen i forbindelse med en retur, så skjer dette utelukkende tilbankkonto. Vær derfor nøye med å oppgi korrekt kontonummer, samt navn og adresse. Tilbakebetalingen skjer normalt innen 14 dager etter vi har mottatt og verifisert din retur. Ved retur av visse elektriske produkter forbeholder vi oss retten til å kontrollere varen før penger betales tilbake.

Reklamasjon og garanti

Garantiene som oppgis i vår nettbutikk gjelder kun i Norge.

Dersom ikke annet angis har du alltid 2 års garanti på produkter du kjøper av oss. Garantien omfatter material- og fabrikasjonsfeil.

Lever inn den defekte eller feil leverte varen til Kpn.no eller send den inn til: 
Kpn.no Kjøpesenter på nett

Nesbruveien 75

1394 Nesbru

Har du spørsmål om vår garanti, kontakt oss gjerne på tlf: 40004474 eller send e-post til: kundeservice@kpn.no . Vår garanti påvirker ikke de lovfestede rettighetene du har som forbruker gjennom forbrukerkjøpsloven.

I Norge har du alltid 2 eller 5 års reklamasjonsrett, avhengig av hvilken type vare du har kjøpt. For å gjøre det enklere for deg som forbruker, så tar vi på oss ansvaret under hele den garantitiden vi gir. Se mer om dine forbrukerrettigheter på www.forbrukerradet.no. Ved tvister følger vi alltid forbrukertvistutvalgets (FTU) avgjørelser.

Unntak: Vår garanti dekker ikke forbruksvarer som oppladbare batterier, øvrige lyspærer foruten LED eller lavenergipærer. Garantien gjelder ikke feil som skyldes at varen ikke er brukt i henhold til brukerveiledningen, har vært utsatt for unormal bruk eller vanskjøtsel, elektriske overspenninger fra lyn, eller at den har blitt bygget om eller endret.

Ved reklamasjon eller heving av kjøpet grunnet forsinket levering blir pengene refundert med samme betalingsmåte som kjøpet ble gjort med, pengene blir refundert når Kpn.no har mottatt varene i retur, dog senest 14 dager fra varsling ble gitt.

Dersom dette er ønskelig ber vi deg om å ta kontakt med vårt kundesenter per e-post:kundeservice@kpn.no, eller på telefon 40004474.

 

 Feilleveringer eller transportskader

Skulle vi levere feil antall eller feil vare, så ber vi deg kontakte oss så snart som mulig, slik at vi kan rette opp feilen. Send inn din retur- eller ekspedisjonsnota med opplysning om feilen, og legg ved evt. feillevert vare i originalforpakning. Dersom varen er transportskadet ved mottak, ber vi deg først ta kontakt med utleveringssted/transportør for å melde skaden.

Meld ifra om skader eller mangler i leveringen

Når du mottar en sending skal du undersøke om antall kolli stemmer og at tilstanden er som forventet, og kvittere på dette hos sjåføren. Dersom sendingen din er skadet eller noe mangler, må du enten registrere dette hos sjåføren som leverte sendingen eller melde fra til oss så raskt som mulig, og senest innen 4 timer etter levering.

Dersom varen ble levert kl. 13.00 eller senere, er fristen for å melde inn skaden kl. 09.00 neste arbeidsdag.

Eksport

Vi tar ikke i mot bestillinger til land utenfor Skandinavia.

CE-merking og godkjenninger

CE-merking på produkter innebærer at produsent går god for at produktet tilfredsstiller EUs krav til produktsikkerhet. Visse produkter krever i tillegg en typegodkjenning. Kpn.no garanterer at alle våre produkter tilfredsstiller gjeldende krav for bruk i Norge.

Installasjon av el-materiell

Alt 230 volt elektrisk materiell for fast installasjon skal installeres av autorisert elektriker. Dette omfatter bl.a. brytere, dimmerbrytere, uttak, passdeler, elektriske ledninger og lysarmaturer. Feilaktig montering kan innebære fare for liv og helse. Vi påtar oss ikke noe ansvar ved feilkobling av slik utstyr.

Personvern

Kpn.no er ansvarlig for de personopplysninger du har gitt oss når du registrerer deg for å handle online eller gjennom telefon, email eller brev. Da godtar du også at Kpn.no kan bruke disse opplysningene til å fullføre våre forpliktelser ovenfor deg, og gi deg best mulig service. Opplysningene kan også benyttes til markedsføring, for eksempel til utsendelse av katalog eller tilbud. Vil du gjøre noen endringer av opplysningene, kan du logge inn og endre din profil i vår nettbutikk, eller du kan kontakte vårt kundesenter for hjelp.

Cookies

Vår Internettbutikk inneholder såkalte cookies. I følge loven om elektronisk kommunikasjon, som trådde i kraft den 25. juli 2003, skal alle som besøker et websted med cookies få informasjon om det.

Du kan se deg rundt i Internettbutikken uten cookies, men du kan ikke handle. Vi bruker cookies for å håndtere innholdet i din handlekurv. Det er en tekstfil som lagres på din datamaskin. Vi lagrer også informasjon om du har valgt å se kategorisidene med eller uten bilder.

Dersom din webleser eller brannmur er innstilt til å hindre lagring av cookies kan du kontakte vårt kundesenter, og levere din bestilling via telefon, faks, brev eller e-post.

Firmaopplysninger

Postadresse:

Kpn.no Kjøpesenter på nett

European Retail Group As
Nesbruveien 75 
1394 Nesbru

Telefon: 40004474 
E-post: kundeservice@kpn.no 
Org. nr.: NO 996606252 MVA

Vi tar forbehold om tekst- og bildefeil i vår nettbutikk, våre kataloger samt reklameutsendelser. All tekst, grafisk design, logoer, bilder etc. tilhører Kpn.no og får ikke kopieres.

Ansvar

Kpn.no står ikke til ansvar for indirekte skader.

Force majeure

Ved hendelser av force majure som f.eks. streik, transportstopp, import- og eksportforbud, sykdom hos personell eller andre omstendigheter utenfor Kpn.no`s kontroll, kan det forekomme at Kpn.no ikke kan oppfylle sine forpliktelser nevnt i disse vilkårene under den tid force majuere råder. Dersom force majuere råder i mer enn to måneder og Kpn.no forpliktelser som en følge ikke oppfylles i mer enn 2 måneder har du og/eller Kpn.no rett til å heve avtalen uten sanksjoner.

Salgspant

Vi har salgspant i de leverte produkter inntil kjøpesummen inkludert renter og omkostninger er betalt i sin helhet. 

Tvister

Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan du bringe saken inn for Forbrukerrådet i nærheten av der du bor. Part i saken er Selger, dvs Trg Trading Company as. Alle tvister skal løses etter norsk rett. Bringes saken inn for domstolene, skal den avgjøres i ditt (kjøperens) verneting, det vil normalt si i nærheten av der du bor.

 Øvrig

Informasjonen på denne nettsiden kan inneholde tekniske eller typografiske feil. Kontakt gjerne kundesenteret for å melde eventuelle tekniske eller typografiske feil.


 
Produktet du valgte er lagt i handlekurven